
Tid at samle kommunen
Igen i aften er der Sankthansbål på Køge Marina betalt af Køge Kommune. Det er en fast tradition, at Køge Kommunes bål er henlagt til Køge Marina, som ifølge Køge Kommune selv, har Køges fedeste udsigt.
Er det ikke tid at ændre dette, så bålet fremover bliver anlagt i Køge Kommunes øvrige bysamfund?
Læs mere
Seneste billedserier
HB Køges første sejr hjemme i sæsonen 2021/22 | ||
|
Spejderne melder sig klar |
Lyngby BK - HB Køge |
Dannebrog i Borup inden kampen |
Se flere billedserier i galleriet her! | ||

